• Dit evenement is voorbij.

Boerenstamppot-trail (afgelast)

28 maart 2020

MEDEDELING
Vanwege de landelijke maatregelen tegen verspreiding van het coronavirus is de Boerenstamppot-trail van zaterdag 28 maart 2020 AFGELAST.
Erg jammer voor jullie, maar ook voor ons als organisatie! Zodra Nederland weer in een ‘gezonde’ situatie zit, zal de organisatie zich beraden over een mogelijke nieuwe datum/ alternatief. Hierbij zijn we afhankelijk van veel factoren, o.a. locatie(s), grondeigenaren, vergunningen, vrijwilligers etc.
We hopen op jullie begrip.

Op zaterdag 28 maart 2020 is de Boerenstamppot-trail. De Boerenstamppot-trail is een unieke beleving op en rond recreatiepark Het Lageveld met een aantal verrassende ‘boeren’-elementen. Kom in een gezellige, ongedwongen sfeer hardlopen. Niet de focus op een snelle tijd, maar genieten van de fraaie omgeving. Na afloop staat er een heerlijke gratis stamppot voor je klaar.

Starttijden en afstanden
13.00 uur – 21km
13.30 uur – 6 en 12km

Voorinschrijven: € 10,- (via
www.inschrijven.nl)
Na-inschrijven: € 13,- (op de dag zelf op recreatiepark Het Lageveld tot een half uur voor de te lopen afstand).
Inclusief stamppot na afloop.

Parkeren
Parkeren met de auto kan op de parkeerplaats van recreatiepark Het Lageveld in Wierden. Om uit te rijden, is een parkeerkaart nodig. Voor deelnemers is er een gratis uitrijkaart.

Kijk regelmatig op deze website voor de laatste informatie over de Boerenstamppot trail. Ook via onze Facebook pagina word je op de hoogte gehouden van de laatste nieuwtjes.

Let op!
– Het is een trailrun, geen wedstrijd. Er is GEEN tijdregistratie.
– Tijdens het evenement worden foto’s gemaakt, deze kunnen gebruikt worden voor social media en onze website.
– Deelname is geheel op eigen risico.

Datum:
28 maart 2020