Hardenberg City-run 2019 (P.C.W.)

Binnen de vereniging is het plan opgevat om minstens 2 keer per jaar een zogenaamde premium clubwedstrijd (P.C.W.) te organiseren. Een P.C.W. heeft als doelstelling om met zoveel mogelijk leden binnen onze vereniging aan deze wedstrijd mee te doen. Dit zorgt naast een sportieve prestatie voor gezelligheid en saamhorigheid. Ook trainen we dan samen naar deze wedstrijd toe in onze verschillende trainingsgroepen.

Voor de eerste helft van 2019 is als P.C.W. gekozen voor de Cityrun Hardenberg op zaterdag 18 mei 2019 .

De Cityrun in Hardenberg heeft meerdere afstanden. Dus ieder lid kan op haar of zijn eigen niveau mee doen. Zo is er de 1 km voor de jeugd, een 3 km voor beginners, een 5 km, een 10 km en voor de afstandslopers een halve marathon (21 km).

De deelnemers aan de 5 en 10 km verzamelen bij de ingang van De KRUSERBRINK! Vanuit dit punt is het ca. 200 m lopen naar de inschrijving / ophalen startnummers. De start van de 5 km is ca. 300 m van deze verzamelplek en de start van de 10 km ca. 600 m. Achter het LOC+ gebouw is de kleedruimte (ca. 250 m lopen vanaf de verzamelplek).

De 5 km start om 19.00 uur. Verzamelen uiterlijk 18.30 uur. Vandaaruit gezamenlijke warming-up en naar de start.
De 10 km start om 19.50 uur. Verzamelen uiterlijk 19.20 uur. Vandaaruit gezamenlijke warming-up en naar de start.

Zorg ervoor dat je voor de gezamenlijke warming-up je startnummer heb opgehaald, zodat je daarna meteen door kunt naar de start. Dus kom op tijd!

Ook voor de andere afstanden, jeugd, 3 km en Halve marathon, kan er op de verzamelplek verzamelt worden. Dit ook tot uiterlijk 30 minuten voor de start van de wedstrijd.
Alle starttijden staan op: www.hardenbergcityrun.nl/nl/cityrun/starttijden

Het is de bedoeling om na de wedstrijd weer bij de verzamelplek samen te komen. Na de finish is het ca. 800 m lopen tot de verzamelplek. Perfect voor het uitlopen en een cooling-down te doen.

Veel succes zaterdag! Heb je een AVT shirt dan zien we natuurlijk graag dat je deze ook draagt tijdens de wedstrijd. Samen zijn we Team AVT!

No Replies to "Hardenberg City-run 2019 (P.C.W.)"