Gezocht: Hardlooptrainer maandagavond (m/v):

Atletiekvereniging Twenterand is op zoek naar een hardlooptrainer voor de maandagavond. Wij zijn bij voorkeur op zoek naar een trainer met ervaring als atleet en/of als hardlooptrainer.

Een sportinstructeur of student uit het sportonderwijs die het leuk lijkt om hardlooptrainingen te geven, nodigen wij ook uit om te reageren. AV Twenterand kan dan een opleiding aanbieden via de Atletiekunie. De kosten hiervoor zal de vereniging voor haar rekening nemen.

Functieprofiel:
– (bij voorkeur) ervaring als trainer en in staat om (eventueel met begeleiding) een trainingsplan op te stellen en deze op enthousiaste en positieve manier over te brengen;
– start functie per direct.

Vergoeding:
Vergoedingen zijn afhankelijk van ervaring en diploma’s. Daarnaast wordt er trainerskleding verstrekt.

Ben jij enthousiast en heb je affiniteit met hardlopen? Lijkt het je leuk om training te geven en te groeien als trainer in een enthousiast team van trainers? Neem dan contact op met trainerscoördinator Shanon Boerrigter via: communicatie@av-twenterand.nl

No Replies to "Gezocht: Hardlooptrainer maandagavond (m/v):"