Training 26/06 & Familietraining

Op woensdagavond 26 juni zijn de trainingen op sportpark Het Midden i.p.v. op het Lageveld i.v.m. de opbouw van Boulevard Outdoor.

Zaterdag 29 juni is de familietraining en tevens de afsluiting van de clinic. Een deel van het Lageveld is afgezet i.v.m. Boulevard Outdoor. We verzamelen daarom bij het zwemgedeelte voor kinderen i.p.v. bij het beheerdersgebouw.

De familietraining is voor alle cliniclopers, leden, jeugdleden en hun familieleden, vrienden en bekenden, zodat ook zij eens kennis kunnen maken met Atletiek Vereniging Twenterand. Iedereen is van harte welkom en kan op zijn of haar eigen niveau mee doen. Het belooft mooi weer te worden. We gaan er een gezellige ochtend van maken!

Voor meer info zie: www.av-twenterand.nl/event/familietraining-afsluiting-clinic

No Replies to "Training 26/06 & Familietraining"